Kalkulator





Liczba konsultantów:


Liczba dni roboczych w miesiącu:


Godziny obsługi:


Obszary outsourcingu, w których się specjalizujemy

Zapewniamy: sprzedaż produktów i usług, pozyskiwanie nowych klientów, a także kompleksową obsługę klienta na każdym etapie procesu sprzedażowego oraz po finalizacji sprzedaży. Konsultanci VoiceConnect skutecznie przeprowadzają klientów przez cały proces, gwarantując im również wsparcie po dokonaniu zakupu.

Obszary outsourcingu, w których się specjalizujemy

Obsługa klienta

Potrzebujesz kompleksowej obsługi klienta? Zgłoś się do nas!

Zapewniamy obsługę klienta zarówno w procesie sprzedażowym, jak i posprzedażowym. Obsługujemy połączenia wychodzące i przychodzące. Poza infolinią sprzedażową oferujemy również infolinię informacyjno-produktową i reklamacyjną. Dzięki odpowiedniej segmentacji sukcesów konsultanci VoiceConnect dbają o relacje z Twoimi klientami, aby ci stali się ambasadorami Twojej marki. Spersonalizowana komunikacja, dzięki wiedzy płynącej z historii kontaktów, znacząco podnosi satysfakcję i zadowolenie klientów. Pozwala również na podejmowanie dodatkowych działań promocyjnych.

Sprzedaż produktów i usług

Zależy Ci na wsparciu sprzedaży i promocji Twoich produktów lub usług? Chętnie Ci pomożemy!

Konsultanci VoiceConnect to specjaliści w sprzedaży i promocji produktów za pośrednictwem kanału telefonicznego. Dodatkowo zapewniamy wysyłkę wiadomości SMS, wspierającą proces sprzedażowy na wszystkich jego etapach. Nowoczesny system pozwala nam na odpowiednią segmentację potencjalnych klientów, co ułatwia działania promocyjne i dotarcie do odpowiednich osób. Prowadzimy również działania up-sellingowe i cross-sellingowe.

Stosowane przez nas metody to gwarancja sukcesu i doskonałych wyników sprzedażowych.

Pozyskiwanie klientów

Poszukujesz nowych klientów? Dobrze trafiłeś!
Zajmujemy się pozyskiwaniem klientów, wykorzystując różne kanały promocji: rozmowy telefoniczne, wiadomości SMS oraz wiadomości e-mail. Stosowane przez nas metody zapewniają dotarcie do dwukrotnie większej liczby klientów. Skutecznie łączymy sferę online i offline, dzięki czemu możemy natychmiast przedstawić zalety Twojego produktu lub usługi osobie, która wykazała zainteresowanie.

Co jeszcze oferujemy?

Raportowanie skuteczności kampanii

W każdej chwili możesz zapoznać się ze szczegółowymi wynikami prowadzonej przez nas kampanii. Masz możliwość śledzenia bieżących statusów prowadzonych przez nas działań – możesz w każdej chwili sprawdzić, ile rozmów zakończyło się sukcesem, a ile brakiem zainteresowania.

Efektywność działań

Wykorzystywane przez nas rozwiązania technologiczne gwarantują pełne zagospodarowanie czasu pracy konsultanta. Konsultanci VoiceConnect prowadzą rozmowy przez 85% swojego czasu pracy. Osiągamy takie efekty dzięki wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań systemowych.

Wzmacnianie relacji z klientem

Wierzymy, że każdy zadowolony klient może stać się ambasadorem Twojej marki. Po finalizacji sprzedaży dokładamy wszelkich starań, aby pielęgnować relacje z klientami. Analizujemy ich potrzeby i stawiamy na spersonalizowaną komunikację, którą umożliwia nam scentralizowany system segmentacji danych.

Identyfikacja źródła konwersji

Dostarczamy wiedzę na temat skuteczności działań w ramach kampanii online i offline. Dzięki temu możesz ocenić, które działania są efektywne i dostarczają najwięcej leadów. Pozwala to podejmować tylko takie działania, które przynoszą pożądane efekty w postaci zwiększenia sprzedaży.

Obsługa nadwyżek połączeń

Usługa Overflows, czyli przejęcie nadwyżki połączeń do Twojej firmy, to korzystne rozwiązanie w sytuacji, gdy Twoje biuro obsługi klienta nie jest w stanie obsłużyć wszystkich kontaktów. Dzieje się tak, gdy firma aktywnie się promuje lub następuje wzmożone zainteresowanie jej ofertą. W takiej sytuacji nasza kadra elastycznie dostosuje się do rzeczywistych wymagań Twojej firmy i zapewni obsługę nadwyżki połączeń, umożliwiając klientom skontaktowanie się z Tobą.

W celu usprawnienia pracy wykorzystujemy następujące rozwiązania technologiczne:

Predictive Dialing

System uczy się tempa pracy i dostępności konsultantów, a następnie przekazuje do nich tylko połączenia ułamek sekundy wcześniej odebrane przez klientów (odfiltrowuje połączenia nieodebrane, do poczt głosowych oraz zajęte numery). W przypadku nieudanych prób nawiązania połączeń system sam ustala termin kolejnej próby kontaktu. Pozwala to na zwiększenie wydajności pracy konsultantów o kilkadziesiąt procent.

Preview Dialing

W tym trybie system wyświetla konsultantowi rekord z bazy, jednak to sam konsultant decyduje, czy zadzwoni do wskazanego klienta. Konsultant ma zatem czas na zapoznanie się z kartą klienta i jego danymi przed nawiązaniem połączenia. Sprzyja to dobremu przygotowaniu do rozmowy. Konsultant nawiązuje połączenie dopiero wtedy, kiedy jest gotowy.

Rozpoznawanie poczty głosowej

Rozpoznawanie poczty głosowej znacznie podnosi wydajność naszych konsultantów. Dzięki wdrożonym rozwiązaniom skuteczność wykrywania poczty głosowej wzrosła do 60-70%. Pozwala to uniknąć bezowocnych połączeń z pocztą głosową i zminimalizować niepotrzebne koszty wynikające z tego typu połączeń, a tym samym zwiększać efektywność pracy konsultantów.

Serwis integracji

Efektywność pracy konsultantów VoiceConnect zapewnia scentralizowany system segmentacji danych. Pozwala on nadawać klientom odpowiedni priorytet i dodawać ich do bazy w czasie rzeczywistym. Takie rozwiązanie umożliwia konsultantom efektywną promocję produktów i usług.

Priorytety źródła

Aby jak najbardziej usprawnić pracę naszych konsultantów, system nadaje odpowiednie priorytety również źródłom, z których pozyskujemy klientów. W pierwszej kolejności nawiązujemy kontakt z osobami, którym system nadał wysoki priorytet – znacznie zwiększa to prawdopodobieństwo konwersji i optymalizuje pracę konsultantów.

Blokowanie rekordów

Rozwiązanie to pozwala nam na zablokowanie połączeń wychodzących na konkretny numer. Jest przydatne, jeśli dana osoba nie jest zainteresowana proponowaną jej ofertą. Konsultanci VoiceConnect kontaktują się wyłącznie z potencjalnymi klientami.

Kolejkowanie połączeń

Funkcja kolejkowania połączeń umożliwia rozmówcy oczekiwanie na połączenie z pierwszym dostępnym konsultantem. Oczekujący otrzymuje również informację o miejscu w kolejce do konsultanta.

Przekierowanie połączeń

Nowoczesne rozwiązania systemowe pozwalają nam na przekierowanie dowolnego połączenia. Dzięki tej funkcji sprzedaż może zostać sfinalizowana natychmiast po rozmowie z konsultantem.

Wirtualna Centrala Telefoniczna

Umożliwia stworzenie schematu obsługi połączeń w oparciu o technologię chmury cyfrowej, przy wykorzystaniu elementów takich, jak: poczta głosowa, nagrywanie rozmów, warunki czasowe, zapowiedzi. Znacząco usprawnia to komunikację z klientami.

Kanały dotarcia do odbiorcy

Poza realizacją rozmów telefonicznych zapewniamy również wysyłkę wiadomości SMS oraz mailingów.

Dzięki scentralizowanemu systemowi zbierającemu dane, potencjalni klienci poddawani są niezbędnej segmentacji, a nasi konsultanci mogą podejmować szereg skutecznych akcji dostosowanych do danej grupy i jej potrzeb.

Realizujemy wysyłkę wiadomości SMS zarówno do baz klientów, jak i pojedynczych klientów, po podjęciu przez nich określonej akcji, takiej jak rozmowa telefoniczna z konsultantem, podczas której wyrazili zainteresowanie produktem.