Historia telemarketingu

Historia telemarketingu

Posted Leave a commentPosted in Blog

Na ekranie Twojego smartfona pojawia się informacja o połączeniu przychodzącym z nieznanego lub zastrzeżonego numeru. Jak już z pewnością się domyślasz, jest to najprawdopodobniej telemarketer z banku, z firmy dostarczającej Internet, telewizję lub inną usługę, z której korzystasz, chcący zachęcić Cię do zakupu kolejnych produktów lub pragnący zaprezentować najnowszą ofertę. Telemarketing od wielu lat jest […]

ak prezentować ofertę by zachęcić klienta do zakupu

Jak prezentować ofertę, by zachęcić klienta do zakupu?

Posted 2 komentarzePosted in Blog

Prezentacja oferty powinna przebiegać tak, aby jak najbardziej zwiększyć szanse osiągnięcia celu – czy to sprzedania produktu lub usługi, czy umówienia spotkania. Aby w rozmowie z klientem osiągnąć sukces, nie wystarczy jednak zadawać schematycznych pytań, oczekując, że wzbudzimy zainteresowanie produktem przedstawiając jego ogólne zalety. Jak w takim razie prezentować ofertę, aby zachęcić klienta do zakupu?

Cold calling jak przeprowadzić skuteczną pierwszą rozmowę

Cold calling – jak przeprowadzić skuteczną pierwszą rozmowę?

Posted Leave a commentPosted in Blog

Działania sprzedażowe wielu przedsiębiorstw oraz call center opierają się zazwyczaj na kontaktach biznesowych, poleceniach oraz budowanej regularnie bazie danych. Co jednak w przypadku, gdy liczba danych kontaktowych do potencjalnych klientów jest zbyt skromna, aby zrealizować plany sprzedażowe lub firma dopiero wchodzi ze swoją ofertą na rynek i po prostu nie posiada takiej możliwości?

Nowoczene technologie w call center

Nowoczesne technologie wykorzystywane w call center

Posted 1 CommentPosted in Blog

Stosowanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych w call center to w dzisiejszych czasach konieczność. Najnowsze technologie znacząco usprawniają bowiem pracę konsultantów telefonicznych. Profesjonalni telesprzedawcy, mając do dyspozycji innowacyjne rozwiązania, pracują wydajniej i osiągają lepsze wyniki. Jakie technologie warto wdrożyć do call center, aby zmaksymalizować jego skuteczność?