Blog

Konkurs telemarketer roku 2018 – na czym polega?

Konkurs telemarketer roku 2018 – na czym polega?

Istnieją różne sposoby motywowania oraz wynagradzania pracowników. Jedną z możliwości jest uczestnictwo w eventach branżowych. Warto wspomnieć o konkursie Telemarker Roku 2018. Jesteś ciekaw na czym on polega? Dowiedz się wszystkiego na temat tego wydarzenia i rozważ uczestnictwo w kolejnej edycji.

 

Podstawowe informacje

Wspomniany konkurs jest inicjatywą cykliczną. Odbywa się już po raz dziesiąty, a organizuje go Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Wydarzenie jest kierowane do przedstawicieli branży call center i contact center. Jest to okazja do sprawdzenia umiejętności konsultantów telefonicznych, spotkania ciekawych osób z branży oraz samorozwoju. Celem konkursu jest promowanie wysokich standardów obsługi klienta oraz poprawa wizerunku branży CC.

Telemarketer roku

Na czym polega konkurs telemarketer Roku?

Zainteresował Cię ten krótki opis? Poznaj szczegóły dotyczące zgłoszeń do konkursu oraz jego przebiegu. Rywalizacja składa się z trzech etapów. Na początku konsultanci są zobligowani do zgłoszenia trzech rozmów telefonicznych, które przeprowadzili z klientami. Nagranie musi spełniać pewne wymogi, które będą weryfikowane. W tegorocznej edycji konkursu wprowadzono drobną zmianę. Zmieniła się długość przesyłanych rozmów. Do tej pory nie mogły być one dłuższe niż 20 minut. W tym roku pojawiła się możliwość przesyłania dłuższych nagrań, wiąże się to jednak za dodatkową opłatą. Kandydaci mogą zgłaszać się w ośmiu niżej podanych kategoriach.

Kategorie konkursu:

  • obsługa klienta – zaliczają się do niej wszystkie konwersacje, które miały na celu udzielenie klientowi informacji na temat konkretnej usługi lub produktu;
  • helpdesk wewnętrzny – zaliczamy do tej kategorii połączenia przychodzące kierowane do linii pomocy technicznej dla pracowników, które zostały zakończone rozwiązaniem problemu;
  • helpdesk dla klientów – obowiązują tutaj takie same zasady jak w powyższej kategorii, ale mowa o pomocy technicznej dla klientów;
  • sprzedaż outbound – dotyczy rozmów wychodzących, które zakończyły się sprzedażą produktu bądź usługi;
  • sprzedaż inbound – kategoria obejmuje rozmowy przychodzące, podczas których doszło do finalizacji transakcji;
  • windykacja – do tej kategorii zaliczane są rozmowy przychodzące, a także wychodzące, które zakończyły się deklaracją spłaty należności;
  • inne projekty telefoniczne;
  • wideorozmowa.

Pierwszy etap konkursu obejmuje wyłącznie weryfikację formalną przesłanych nagrań. Aby przybliżyć naszym czytelnikom, jak powinny wyglądać zgłoszenia, wymienimy kilka wymogów. Nagrania powinny mieć postać pliku w formacie MP3. Nie mogą posiadać one doklejonych bądź wyciętych fragmentów. Organizatorzy proszą również o wyciszenia danych osobowych, które pojawiły się podczas konwersacji. Do konkursu przyjmowane są wyłącznie rozmowy z klientami w języku polskim. Wideorozmowy muszą spełniać podobne wymagania, jednak dopuszczalne formaty to: AVI, WMV, MOW oraz MP4.

telemarketer roku 2018

Kilka informacji o II i III etapie konkursu

Drugi etap polega na ocenie rozmów przez członków jury. Nagrania są oceniane aż przez 24 osoby. Do finałowego etapu przechodzi czworo konsultantów telefonicznych, których rozmowy zostaną najwyżej ocenione. Finałowa rozgrywka polega na wykonaniu symulacji rozmowy w oparciu o scenariusz wykonany przez jury konkursu. Drugą część finału stanowi autoprezentacja uczestników i rozmowa z osobami oceniającymi. W tym roku finał konkursu odbędzie się już 14 i 15 maja.

Znacie osoby, które brały udział w konkursie Telemarketer Roku? Chętnie poznamy zdanie uczestników na temat tego wydarzenia. My zachęcamy do wszelkich form rozwoju oraz śledzenia wydarzeń z branży call oraz contact center.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *